FAQ’s

Bestellingen

Ontvang ik altijd hetzelfde product als op de getoonde foto?

Onze lampen zijn volledig handgemaakt. Er kunnen lichte afwijkingen zijn in de aangebrachte wijze van de dessins . Dit staat bij betreffend artikel vermeld. De unieke sfeer en uitstraling blijft zeker gewaarborgd.

Kan ik iets wijzigen aan mijn bestelling als deze al in het mandje zit?

Als de bestelling nog niet is afgerond is het mogelijk om artikelen te verwijderen en/of te veranderen.
Is de bestelling wel afgerond, neem dan z.s.m. contact met ons op via de mail: info@hadaya.nl

Worden artikelen die uitverkocht zijn weer aangevuld?

Wanneer het een artikel uit de reguliere collectie betreft, streven we ernaar dit zo snel mogelijk weer aan te vullen, mits mogelijk.
Een aantal artikelen zijn eenmalige items. Dit staat vermeld bij het artikel.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail. Als je de bevestigingsmail niet ontvangen hebt, kijk dan of deze misschien in je spambox terechtgekomen is. Neem anders contact met ons op via de mail.

Verzendingen

Wat zijn de verzendkosten?

We versturen de lampen met PostNL of DPD. We kiezen de meest passende transporteur, dit is afhankelijk van het gewicht en de omvang van het pakket.

De kosten voor aflevering binnen Nederland bedragen € 6,95 per pakket tot 30 kilo. Bij bestellingen boven de € 100 is de verzending gratis.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

We versturen de producten binnen 2 tot 4 werkdagen. Zodra het pakket onderweg is ontvang je een Track & Trace-code.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Check altijd eerst je Track & Trace-code. We proberen er altijd alles aan te doen om snel te leveren, maar zijn afhankelijk van de betreffende pakketdienst en de exacte levering.

Wat zijn de kosten van verzenden naar buitenland?

De verzendkosten naar het buitenland verschillen per land. Mocht je vragen hierover hebben, neem dan contact met ons op via de mail info@hadaya.nl.

Orders en retouren

Wat als ik een verkeerd artikel ontvang?

Mocht je per ongeluk een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld, wil je dan contact met ons opnemen? Dan zullen wij dat zo snel als mogelijk oplossen. In dat geval zijn de verzendkosten voor retour sturen voor onze rekening.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is?

Mocht het gebeuren dat je een artikel ontvangt met een defect of een beschadiging, anders dan het gebruikelijke uiterlijk van handgemaakte artikelen, dan geldt hiervoor dezelfde procedure als bij ‘ontvangst verkeerd artikel’.

Hoe kan ik mijn bestelling eventueel retour sturen?
Wanneer het product niet geheel voldoet aan je verwachtingen is er de mogelijkheid om de artikelen of een deel ervan, zonder opgave van redenen,  binnen 14 dagen te retourneren.

Om hier gebruik van te maken, kunt u ons een email sturen of direct uw terugzending aankondigen via het retourformulier.

Binnen uiterlijk 14 dagen na het invullen van dit formulier dient u de producten terug te sturen in de originele verpakking.

Klik hier voor de link  naar het retourformulier.

UITSLUITING HERROEPPINGSRECHT

Bij artikelen die op maat gemaakt zijn

Bij zakelijke klanten

Ontvang ik het volledige bedrag teruf wanneer ik een bestelling retourneer?

Als je de volledige bestelling retourneert, dan worden de gemaakte kosten voor levering terugbetaald. Dit is inclusief de door jou betaalde verzendkosten voor levering.

Zodra het geretourneerde artikel(en) door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.

Hierna ontvang je binnen 14 dagen het door jou te ontvangen bedrag retour.

Wat zijn de kosten voor het terugsturen?

Kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening

Via PostNL is dit binnen Nederland geraamd op 6,95 euro tot 10 kilo en 13,25 euro tot 30 kilo

Buiten Nederland verschillen de retourkosten per land. Mocht je vragen hierover hebben dan kun je contact opnemen via de mail

Het artikel kan worden geretourneerd naar het volgende adres:

HADAYA
Achter het oude stadhuis 4
3811 CH
Amersfoort

Product informatie

Wat als ik een verkeerd artikel ontvang?

Mocht je per abuis een artikel ontvangen wat je niet hebt besteld, neem dan direct contact met ons op en we zullen dit dan zo snel als mogelijk oplossen.

In dit geval zijn de verzendkosten voor retour sturen voor onze rekening.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is?

Mocht het gebeuren dat je een artikel ontvangt wat een defect of een beschadiging, anders dan het gebruikelijk uiterlijk van handgemaakte artikelen, dan geld hiervoor dezelfde procedure als bij ‘ontvangst verkeerd artikel’

Ontvang ik het volledige bedrag wanneer ik bestelling retourneer?

Indien je de volledige bestelling retourneert, dan worden de gemaakte kosten voor levering worden terugbetaald. Dit is inclusief de door jouw betaalde verzendkosten voor levering.

Zodra het geretourneerde artikel(en) door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.

Hierna ontvang je binnen 14 dagen het door jouw te ontvangen bedrag retour.

Heb je na het lezen van onze FAQ nog vragen?

Neem dan contact met ons op via de mail info@hadaya.nl